Specjalizujemy się w modyfikacji sterowników silnika modeli BMW E36, E39, E46 oraz X5, które posiadają silniki 6-cylindrowe wolnossące produkowane w latach 1990-2006. Poniżej znajduje się pełna lista silników oraz sterowników, które możemy modyfikować.

Nasze usługi obejmują głównie sterowniki SIEMENS (M50, M52, M52TU, M54) oraz BOSCH (M50). W przyszłości planujemy rozszerzyć naszą ofertę o modyfikację nowszych sterowników (E60, E90), jednak obecnie nie modyfikujemy silników w wersji wolnossącej dla tych modeli. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub zadania pytania za pomocą formularza na naszej stronie.

Jeśli natomiast jesteś zainteresowany modyfikacją pojazdów BMW E60, E90 lub F10 z turbodoładowaniem, serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług w dedykowanym dziale SILNIKI POZOSTAŁE MARKI.

SILNIKI WOLNOSSĄCE

tel. 730 749 749

Lista dostępnych modyfikacji

  • Modyfikacja map w celu zwiększenia mocy & momentu (wymagane paliwo PB98)
  • Wyłączenie immobilizera (EWS), tylnych sond lub przednich sond lambda
  • Wyłączenie kodów błędów DTC (np. zawór oparów baku)
  • Wyłączenie ogranicznika prędkości (brak v-max)
  • Wyłączenie pompy wtórnej jeśli była i została zaślepiona
  • Wyłączenie problemu z brakiem ABS, sygnału prędkości
  • Zmiana obrotów jałowych silnika (np. wyższe obroty 920rpm)
  • Zmiana obrotów odcięcia (seria 6500rpm, można przesunąć np. 6800rpm)
  • Zmiana szybkości odcięcia silnika na szybsze (jak w silnikach M50 / MPOWER)
  • Zmiana map przepustnicy w celu poprawy reakcji na gaz
  • Zmiana temperatur pracy elektronicznego termostatu
  • Modyfikacja Pops&Bangs czyli strzały z wydechu/popcorn
  • Procedura startu czyli LAUNCH CONTROL (tylko M54 z czujnikiem sprzęgła)
  • Domyślnie w M52TU/M54 jest wgrany algorytm ALPHA-N który w przypadku awarii przepływomierza umożliwia dalszą jazdę, czyli sterownik będzie pracował również bez podpiętego przepływomierza.
  • Modyfikacja map w celu zwiększenia mocy & momentu (wymagane paliwo PB98)
  • Wyłączenie immobilizera (ews), tylnych sond lub przednich sond lambda
  • Wyłączenie kodów błędów DTC (np. zawór oparów baku)
  • Wyłączenie ogranicznika prędkości (brak v-max)
  • Wyłączenie pompy wtórnej jeśli była i została zaślepiona
  • Wyłączenie problemu z brakiem ABS, sygnału prędkości
  • Zmiana obrotów jałowych silnika (np. wyższe obroty 920rpm)
  • Zmiana obrotów odcięcia silnika (seria 6500rpm, można przesunąć 6800rpm)
  • Zmiana szybkości odcięcia silnika na szybsze (jak w silnikach M50 / MPOWER)
  • Zmiana map przepustnicy w celu poprawy reakcji na gaz
  • Zmiana temperatur pracy elektronicznego termostatu
  • Modyfikacja Pops&Bangs czyli strzały z wydechu/popcorn
  • Procedura startu czyli LAUNCH CONTROL (tylko M54 z czujnikiem sprzęgła)
  • Domyślnie w M52TU/M54 jest wgrany algorytm ALPHA-N który w przypadku awarii przepływomierza umożliwia dalszą jazdę, czyli sterownik będzie pracował również bez podpiętego przepływomierza.

*** NIE WSZYSTKIE MODYFIKACJE SA DOSTĘPNE W KAŻDYM TYPIE STEROWNIKA

Modyfikacja odbywa się wysyłkowo bądź osobiście, czas realizacji to zazwyczaj 1-2 dni i sterownik zostaje odesłany z powrotem do klienta kurierem za pobraniem. Istnieje możliwość również zakupu sterowników bezpośrednio od nas, jednak nie wszystkie modele posiadamy na stanie.

Modyfikacje wg modeli

kliknij poniżej, aby rozwinąć opcje

BMW SERIA 3

  • E36 320i/325i (M50b20, M50b25) – BOSCH Motronic 3.1 (bez vanos)
  • E36 325i (M50tub25) – BOSCH Motronic 3.3.1 (pojedynczy vanos)
  • E36 320i (M50tub20) – SIEMENS MS40.1 (pojedynczy vanos)
  • E36 320i/323i/328i (M52b20, M52b25, M52b28) – SIEMENS MS41.0 (pojedynczy vanos)
  • E46 320i (150km)/323i/328i (M52tub20, M52tub25, M52tub28) – SIEMENS MS42 (podwójny vanos)
  • E46 320i (170km)/325i/330i (M54b22, M54b25, M54b30) – SIEMENS MS43 (podwójny vanos)

BMW SERIA 5

  • E34 520i/525i (M50b20, M50b25) – BOSCH Motronic 3.1 (bez vanosa)
  • E34 525i (M50tub25) – BOSCH Motronic 3.3.1 (pojedynczy vanos)
  • E34 520i (M50tub20) – SIEMENS MS40.1 (pojedynczy vanos)
  • E39 320i/323i/328i (M52b20, M52b25, M52b28) – SIEMENS MS41.0 (pojedynczy vanos)
  • E39 320i (150km)/323i/328i (M52tub20, M52tub25, M52tub28) – SIEMENS MS42 (podwójny vanos)
  • E39 320i (170km)/325i/330i (M54b22, M54b25, M54b30) – SIEMENS MS43 (podwójny vanos)

BMW SERIA 7

  • E38 728i (M52b28) – SIEMENS MS41.0 (pojedynczy vanos)
  • E38 728i (M52tub28) – SIEMENS MS42 (podwójny vanos)

BMW SERIA X

  • X5 E53 3.0i (M54b30) – SIEMENS MS43 (podwójny vanos)

CHIPTUNING

Zwiększenie mocy i momentu obrotowego , zmniejszenie zużycia paliwa, poprawa dynamiki

IMMO BYPASS

dezaktywacja immobilizera (immo off, ews off) w fabrycznych sterownikach ECU

DIAGNOSTYKA

Odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt bieżących parametrów, testy członów wykonawczych, kasowanie inspekcji serwisowych, kodowanie, adaptacje podzespołów